Raastaminen helpommaksi?

tmrtkn
Moi!

Mahtaisiko raadilla olla apuvälinevinkkejä raastamisen helpottamiseksi? Perinteinen raastinrauta huushollista löytyy, mutta sen pääasiallinen käyttäjä (itse) on hieman kyllästynyt raapimaan sormensa verille joka toinen kerta jotain raastaessaan. :)

Raasteita syötäisiin meidän ruokapöydässä varmasti enemmänkin, mutta kun tuo itse raastaminen on niin nihkeää. Olen haaveillut jostain apuvälineestä jolla voisi turvallisesti, ja hieman vähemmällä vaivalla, raastella sekä pienemmät inkiväärin- ja valkosipulinpalaset, että suuremmat lanttu- ja kaalikimpaleet ja kaiken muunkin siitä väliltä.

Ilman sähköä toimiva olisi mieluisampi kuin sähköinen. Tai jos Bamix on hyvä tähänkin asiaan, niin otan vinkkejä kyllä vastaan. :) (Sähköiset) raastinkoneet tosin hieman arvelluttavat, kun useammankin kerran olen saanut eteeni montoimikoneella (tms) tehtyä raastetta, joka on ollut todella kuivaa. Liekö tuo johtunut huonosta raaka-aineesta, vai tuleeko koneella raastettaessa todellakin kuivaa raastetta? Olisiko sittenkin käsipeli paras peli?

18.1.2008

Merkintä on julkinen ja kaikkien nähtävissä.

Kommentit