Utelisin vuorostani, että kuinka usein tarjoatte oma tekemäänne jälkiruokaa ruoan yhteydessä? Aina sunnuntaisin vai joka päivä vai silloin kun on vieraita? Minkä tyyppisiä jälkiruokia yleensä teette? (kiisseleitä, rahkaa, leivoksia...) Ja mikä on teidän perheen suosikki jälkkäri, onko sellaista?
en tee jälkiruokia. välipalaksi on jugurttia. monta makuvaihtoehtoo. sitten joskus, kun käy seisovasta pöydästä ravintolassa syömässä, niin sitten syödään jölkiruokaa. ei muulloin.:D:D:D:D:D
Eipä tule kovin usein tehtyä jälkiruokaa. Liekö siihen laiskuus syynä vai mikä?
Silloin teen kun on ruokavieraita ja joskus ostan arkena jotain
leipäjuustoa ja lakkahilloa mikä on oikein vaivaton ja helppo jälkkäri.
Olen tehnyt marjapiirakoita, marjapuuroa (vatkapuuro), rahkajälkkäri on juhlava ja maukas. Tässä muutama esimerkki mun jälkiruoka tarjonnasta. Jäätelö on myös helppo kun sen laittaa kauniisti esille ja vähän lisäilee koristeita kinuskikastiketta tai muuta vastaavaa. :-)
Varsinaisesti jälkruokia ei meillä kahden hengen taloudessa tehdä. Joskus viikonloppuna välipalana. Mutta leivon nykyään usein ja niitä sitten syödään kahvilla anopilla tai töissä. Olis kyllä kiva tehdä niitä, mutta meillä syödään sen verran runsaasti ruoka-aikana et ei kyllä jää sellaisille tilaa (:P)
Harvemmin arkena tulee jälkiruokaa tehtyä. Viikonloppuna kyllä, hedelmiä ja jäätelöä, erilaisia piirakoita...
Viimeisin hitti on ollut suklaa -fondue Saga-form astiassa,
jonka sai joululahjaksi. Sulatetaan 100g suklaata, syödään hedelmien kanssa - tuskin maltan odottaa tuoreita mansikoita. (:P)
jos rahkat lasketaan jälkiruuaksi niin joka päivä on jälkiruokaa, mutta kerralla teen usein suuremman satsin :)
rahkat kun on omasta mielestäni aivan huipputerveellinen iltapala, jos ne tekee ilman sokeria - paljon proteiinia (tu)
mutta noin muuten... jälkiruokaa tulee tehtyä ehkä pari kertaa kuussa :)
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.
Silloin teen kun on ruokavieraita ja joskus ostan arkena jotain
leipäjuustoa ja lakkahilloa mikä on oikein vaivaton ja helppo jälkkäri.
Olen tehnyt marjapiirakoita, marjapuuroa (vatkapuuro), rahkajälkkäri on juhlava ja maukas. Tässä muutama esimerkki mun jälkiruoka tarjonnasta. Jäätelö on myös helppo kun sen laittaa kauniisti esille ja vähän lisäilee koristeita kinuskikastiketta tai muuta vastaavaa. :-)
Viimeisin hitti on ollut suklaa -fondue Saga-form astiassa,
jonka sai joululahjaksi. Sulatetaan 100g suklaata, syödään hedelmien kanssa - tuskin maltan odottaa tuoreita mansikoita. (:P)
rahkat kun on omasta mielestäni aivan huipputerveellinen iltapala, jos ne tekee ilman sokeria - paljon proteiinia (tu)
mutta noin muuten... jälkiruokaa tulee tehtyä ehkä pari kertaa kuussa :)