Miten voisin tehdä mustia koristeita täytekakkuun? Vähän niin kuin suklaakoristeet, mutta mustana. Ensin ajattelin, että jokin lakritsakastike voisi olla hyvä, mutta mun piirustustaidot vapaalla kädella on nolla. Tarvis olla siis sellainen, jonka voi tehdä leivinpaperille ja siirtää siitä kakun päälle.
Muokkasin kuvan lopputuloksesta. Ei ihan sitä mitä ajattelin, mut pojat tykkäs silti. :D
No ihan vallan kuin muovailuvaha. :) En ole ajatellut jähmettämistä, olen yleensä siirtänyt suoraan kakun päälle. Saattaisi se kai aavistuksen kovettua, pakastimessa ainakin.
Mä olen muovaillut kick-patukoista mustia koristeita, leipoutuu tosi helposti kun vähän aikaa käsissä lämmittää, silikoninen leivonta-alusta ja esim. lasten muovinen kaulin on oiva apu, jos tarttee isommalti levittää. Tehtiin hämähäkkejä lasten kanssa halloweeninä. :DMustaa sokerimassaa saa myös esim. konfetin verkkokaupasta, mutta mun mielestä se on pahaa...
Joo, kyllä koristeita saa väännettyä. Mutta kun toiveena oli hello kitty rekka kakku. :D Rekan saan vielä tehtyä, mut toi hello kitty tekee jo tosi tiukkaa, en saa suklaastakaan tehtyä kaunista. No ehkä se kelpaa. :D :D
Virhe
One fine body…
Kuvat päivittyvät heti, kun suljet tämän lisäysnäkymän kuva-napista.