Kiinnostavaa
-
2 4
Tehtiin eilen siskonpoikien kanssa kurpitsalyhty :) Edellisen tein vuonna '95 joten sain oheen mukavan muistelohetken. Pojat piirsivät ja minä toteutin. Otin myös siemeniä kuivatukseen, ens keväänä koitetaan saada tekeytymään, koversin myös sisustaa ja keitin sitä, osa meni jauhelihamassaan ja lo...
-
0 0
KUNINGASKULUTTAJA: "Ravintolisien terveysväittämät saivat kyytiä EU:lta" Muutoksia on tulossa, mutta itselleni heräsi kysymys niiden todellisesta vaikutuksesta tuotteiden tulevaan markkinointiin. Näitä tullaan kiertämään ja ohjelma antoi selvän vinkin kuinka, luoden ajatuksen siitä, mitä s...
-
0 0
RUSKEAN KASTIKKEEN MAA; Viides osa tuli viime perjantaina ja tänään sitten uusi jakso! Yle Areena palvelee rajallisesti niitäkin, jotka eivät aina voi ja kerkiä istumaan TV:n ääressä "sovittuun" aikaan. Olen mielenkiinnolla katsonut kaikki jaksot läpi ja nauttinut ohjelman tavasta lähestyä ...
-
0 0
olen näin nuori mutta silti tää kiinnostaa ;)
-
0 22
Kaappien tyhjennysprojekti
Taas on aika todeta, että yhtään tarjous-makaronipussia ei meille osteta, ennenkuin on tuo olemassa oleva pino syöty! Pakastinkin voisi olla välillä tyhjempi, jopa tyhjä, jotta saisi sen sulatettuakin joskus. Tomaattimurskaakin voi näköjään ihminen innostua hamstraamaan! Nyt aloitan tyhjennysp...
-
0 0
test
-
0 47
Mitä ruokaa teet seuraavaksi?
En löytänyt vastaavaa ketjua, joten loin sellaisen. Idea on yksinkertaisuudessaan kertoa mitä aiot tehdä seuraavaksi. Itse teen huomenna manteli-Financier-leivoksia. Jos ne onnistuu ja on hyviä niin lisään reseptin kuvineen tänne.
-
0 14
Reseptin keksiminen
Mistä te keksitte nuo kaikki reseptinne? Olen ollut muutaman vuoden Kotikokin jäsen. Sinä aikana olen laittanut julki vain yhden "oman" reseptin. Mielelläni jakaisin niitä enemmänkin, mutta tuntuu siltä, että kaikki reseptit on jo keksitty - ainakin omalla kohdallani. Te muut näytätte niitä ke...
-
2 8
Eli Kokkien Olympiakisat Saksan Erfurtissa 2012 ovat ohi. Voittaja oli selvästi Ruotsi. Paljon Onnea. Katso linkistä Suomen sijoittuminen.
-
3 5
Törmäsin tänään Prisman sesonkituotteiden poistohyllyssä Mustang-merkkiseen grillin puhdistuslastaan, joka tarttui heräteostoksena mukaan. En omista grilliä, mutta tämä metalliteräinen raappa on lähes täydelleen samanlainen kuin koulussamme käytettävät metalliskrabat ovat. Käytämme tällaisia mu...
-
0 2
Mitenköhän huomenna kersat yllättäisi? Pieni vinkki leipien tai hodareiden tekoon. netistä löydetty, mutta kiinnostava siltikin.
-
0 0
179. OKTOBER FEST 2012 on niin ikään juhlittu. Työt valitettavasti estivät taas vaihteeksi siellä piipahtamisen, vaikkakin onhan juhlilla kuitenkin tullut käytyä toistakymmentä vuonna... Laitan linkin, mistä voi käydä katsomassa maailman menoa suurimmilla festareilla... Ikävä kuitenkin on kova ku...
-
2 5
Kaikille valokuvauksesta kiinnostuneille, suosittelen lämpimästi tutustumaan linkittämääni tietoiskuun Canon yhtiöltä. Siinä on paljon asiatietoa, selityksiä, ohjeistusta ja opastusta objektiivien valinnasta jne. Sieltä löytyy myös paljon selityksiä, miksi jokin näyttää siltä kuvassa, kun se ...
-
0 0
ihqu
-
1 0
Sarja jatkuu eli RUSKEAN KASTIKKEEN MAA!!! Osa 2; Ravintosuositukset Aivan mahtava jakso, jossa itseasiassa kerrotaan hyvin suoraan, kuinka meitä tosiasiassa kontrolloidaan ruoan suhteen. Näen nuo kaikki yksittäisetkin asiat, jotka toteutuvat myös Suomessa juuri noin. Siellä on myös erittäi...
-
2 2
Nyt täytyy kyllä kovalla kädellä moittia Stockmannin Herkun edeltä ilmoitettua kampanjan toteuttamisesta kaikin puolin. Mitä tapahtuu, milloin tapahtuu ja miksi tapahtuu! "Selvä pyy, sanoi..." Tultuani töiden jälkeen Stockalle katsomaan, mitä kaikki ovat saaneet aikaan ja odottaen, että perja...
-
0 7
Lasinen lapsuus
Joko olet nähnyt suomalaisen mainoksen joka on herättänyt maailmalla paljon keskustelua? http://www.iltasanomat.fi/videot/ulkomaat/vid-1288501262072.html
-
0 6
Moikkelis kaikille:)
mulla sattuis olemaan puu täynnä luumuja, enkä viitsis aina samoja ohjeita tehdä..niin kysyisinkin vinkkejä(ei hilloja eikä viinejä, ketsupin olen tehnyt) teiltä hyvät kanssasisareni/veljet mitä/mihin muuhun sisällyttäisin ko aineksia?? Oo auttakee
-
2 0
AVAlla alkoi 11 osainen sarja "Pohjoisen Herkut". Oli loppujen lopuksi ihan kivaa ja rentouttavaa katseltavaa. Sarja alkoi, joten mukaan kerkiää vielä... Ohjelman voi katsoa Katsomon puolella linkkiä klikkaamalla...
-
0 9
Milloin te yleensä leivotte?
Otsikko kertoo kaiken. Minä leivon yleensä viikonloppuisin, mutta ssatan leipoa viikollakin.(:P)
-
3 8
RUSKEAN KASTIKKEEN MAA - TV Sarja Ruotsin television tuottama 8 - osainen sarja ruotsalaisesta ruokakulttuurista. Tänään ensimmäisessä jaksossa käsiteltiin lihaa ja lihankulutusta sekä muutamaa muuta perusasiaa, jotka tuntuvat myös täällä Suomessa joutuneen unholaan. Mielenkiinnolla katsoin, ...
-
0 10
Ei seurapalvelua.Tää on mun mielestä ruuan laitto foorumi eikä mikään parien etsintä kerhopalvelua kotikokkiin
En oikeen ymmärrä miksi tänne on tungettu treffi palsta. En tykkää yhtään Onko mainosten hankimen niin kovaa pisnestä että etiikka unohtuu.. Minusta huono veto Vai onko mun koneella vaan se haita ohjelmanna Huono ja mauton mainos..:S
-
0 0
Sipulikeitto-kermaviili joka paikkaan jne.
Nyt mä en enää ymmärrä, et pitääkö toi sipulikeitto-kermaviilihässäkkä sotkea pannariinkin? Eikö kukaan osaa enää käyttää munia, korppujauhoja, nestettä ja pippuria? Aivan sama, minkä jauheliha(mureke, pihvit, pullat ym.) ohjeen lukee, niin aina tämä sa yhdistelmä. Okei, olen kerran kokeillut, ei...
-
0 10
Riperuokaa
Tahtooko sinultakin jäädä pieniä määriä ruokia tähteeksi? Mitä teet niille? Heitätkö surutta roskiin vai kompostoitko? Jos säästät ne, niin mitä herkkuja keksit tehdä niistä. Kerro hyviä ohjeita meille muillekin.
-
0 3
Osaisiko joku neuvoa?
Huomenna pitäisi noin seitsemän lapsen kanssa saada kerhossa aikaan banaanipirtelöä. 1 l maitoa 1 l jäätelöä 4 banaania riittävätkö ainekset? ja osaisiko joku sanoa, tuleeko näillä suhdanteilla pirtelöstä paksua vai ohutta? pitäisi saada sellaista pillillä juotavaa aikaiseksi :)...
-
0 4
Tumma Marsalkka -oluesta tuli hitti :)
Tämä oli jokseenkin arvattaavaa YLEn mannerheim-elokuvan tultua julkisuuteen jälkeen, mutta nyt siis ihan virallistakin: Tumma Marsalkka -oluen myynti on kasvanut valmistajan mukaan selvästi: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012083116026498_ru.shtml Onko kellään kokemuksia ko. oluesta? Ajatt...
-
2 5
Piipahdettuani Lidlissä osuin päivittäistavaratuotteen kohdalle, jota nyt ei vain voinnut ohittaa. Kahvi oli loppumassa ja eräässä kaupassa olikin aikaisemmin jo kahvipaketti kädessä. Silloin huokaisin jo itse hintaa tuosta Presidentti - kahvista, joka menee jo yli 5 € / paketti... Laitoin kuiten...
-
3 6
Tampereelle avattu uusi kakku-ja leivonnaistarvikkeiden liike, syyskuussa aukeaa nettikauppa jollei pääse paikan päälle hypistelemään, ihastelemaan ja shoppailemaan ;) Suosittelen tutustumaan tarjontaan!
-
2 5
Herkkujen Suomi , Helsinki 2012 on sitten ohi, mutta jokainen vuosi siellä on tuotteita, jotka herättävät mielenkiintoni katsoa ja tarkastella asiaa tarkemmin... Tänä vuonna esillä oli uusi firma, joka oli mm. tässä tapahtumassa lanseeraamassa uusia tuotteita, joiden on tarkoitus tulla markkin...
-
0 5
Pakurikääpä
En muista onko kirjoitettu aiemmin , ainakaan en löydä pakurikäävästä mitään viestiketjua täällä . Kiinnostaisi tietää onko muilla omakohtaista kokemusta pakurin terveellisyydestä?